Asiakaslähtöinen markkinointi ja myynti

Haluaisitko saada uusia asiakkaita ja kasvattaa myyntiä? Lisätä asiakasuskollisuutta sekä tuottaa paremman asiakaskokemuksen? Asiakasymmärryksen avulla teet sujuvampaa ja asiakasta kiinnostavaa markkinointia ja viestintää, osaat valita oikeat kanavat ja löydät oman yrityksesi viestinnän äänen. Tunnistamalla asiakkaan tarpeita ja toiveita kehität tuotteitasi ja palveluitasi asiakaslähtöisesti ja voit saada kilpailuetua markkinoilla.

Koulutuksen ajankohta

Tilauksesta ja sopimuksen mukaan.

Koulutuksen sisältö

Tässä lyhytkoulutuksessa:

  • Pohdit asiakasymmärryksen tunnusmerkkejä omassa toiminnassasi
  • Saat käyttöösi konkreettisia työkaluja asiakasymmärryksen avuksi
  • Tunnistat omien asiakkaidesi tarpeita ja käyttäytymistä
  • Saat vinkkejä, kuinka asiakasymmärrystä voi hyödyntää markkinoinnissa ja myynnissä

Koulutuksen kesto on 2 tuntia ja koulutus muodostuu teoriaosuudesta, käytännön esimerkeistä sekä omasta työskentelystä ja ajatusten vaihdosta muiden kouluttautujien kesken. Koulutus toteutetaan verkossa.

Hinta

Koulutuksen hinta on alk. 35,00 €/hlö (+ alv 24 %) sis. koulutusmateriaalin.

Toteutustapa

Koulutus toteutetaan verkossa Teams -yhteydellä ja verkkotyökaluja hyödyntäen tai lähikoulutuksena sopimuksen mukaan.